Buasir ? Kecutkan Segera dengan Omegaguard

Ramai di antara kita sebenarnya menderita kerana BUASIR. Lebih-lebih lagi kepada wanita yang sedang hamil. Senang sangat nak terkena buasir, tetapi tak tau bagaimana nak bagi kecutkan buasir tu.



Sini, kak yan nak terangkan sedikit mengenai tanda-tanda buasir.

Tanda-tanda penyakit buasir:

1. Rasa sakit yang berdenyut-denyut , rasa gatal pada lubang dubur.

2. Pendarahan berlaku selepas dan sebelum membuang air besar dan rasa kepanasan di situ.

3.Sukar untuk membuang air besar dan rasa tidak selesa pada bahagian dubur apabila berdiri lama atau bertinggung.

4.Kesakitan pada bahagian dubur menyebabkan pesakit akan mengalami perubahan di dalam corak membuang air besar.

5. Darah menitis dan tersembur keluar dari saluran dubur.

6. Dalam tempoh pendarahan ini, pesakit itu boleh mengalami kekurangan darah.

7. Ada yang tidak mengalami pendarahan, tetapi dikenali sebagai pembengkakan dubur.






Segan untuk ketemu doktor ?
Rasa sakit menyucuk2 ?
Rasa takut nak buang air besar?

BAGAIMANA OMEGAGUARD MEMBANTU ...?




Omega berfungsi untuk menyurutkan bengkak akibat dari tekanan otot di sekitar dubur dan sekeliling kawasan buasir. Jadi, lama-kelamaan, bahagian buasir tu akan mengecut dan akan menhilangkan rasa sakit ketika membuang.

Jadi, jangan biarkan diri anda merana kesakitan disebabkan BUASIR. Dapatkan segera OMEGAGUARD  sebelum terlambat dan sebelum ianya menjadi bertambah teruk.





"Ingin pendapatan 4-5-6 angka sebulan dengan hanya 
Hubungi saya juga. 
Hanya dengan online, anda mampu meraih pendapatan lumayan setiap bulan. 
Wakil pengedar seluruh Malaysia masih diperlukan"







* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Tips Yang Mudah Untuk Dapatkan Kulit Yang Cantik

Wajah mencerminkan diri kita. Jika wajah kita kelihatan bersih dan berseri, ianya dapat menunjukkan daya keterampilan diri kita. Ianya adalah anugerah Allah yang tidak ternilai, jadi kita perlulah menjaganya dengan baik.




Tetapi bagaimanakah kita dapat menjaga muka kita? Jom tgk tips yang ringkas & mudah 👇

1. Cuci muka sebelum tidur malam

Muka kita sentiasa akan terdedah dengan debu dan kotoran dalam seharian. Jadi, sebelum tidur seeloknya bersihkan muka daripada kotoran-kotoran tersebut untuk mengelakkan timbulnya jerawat. 

2. Cuci muka lepas bangun tidur pada waktu pagi

Sel-sel kulit mati dan bakteria yang terkumpul pada bantal atau tilam akan melekat pada kulit wajah sepanjang malam. Sepanjang waktu tidur juga kulit wajah akan mengeluarkan kotoran-kotoran dari muka dan akan terkumpul di sekitar wajah.

3. Bilas muka dengan sempurna

Selepas mencuci muka pastikan muka dibilas dengan sempurna. Jangan biarkan ada kesan sabun yang masih melekat pada wajah kerana kesan sabun itu mengandungi kuman dan akan membahayakan kulit wajah.

4. Jangan kerap bertukar produk

Setiap produk mengandungi bahan kimia yang berbeza. Jadi, ianya sangat bahaya jika terlalu banyak bahan kimia yang bercampur digunakan pada muka. 




5. Kurangkan menyentuh muka

Kulit muka sangat sensitif dengan bakteria dan kuman. Seelok-eloknya cuci tangan dengan air atau hand sanitizer sebelum menyentuh muka. Kadang-kadang terasa gatal pada kulit muka menyebabkan kita menyentuh wajah dengan tangan yang kurang bersih akan menyebabkan timbul keradangan pada kulit muka dan jerawat.

6. Jaga pemakanan

Elakkan makanan yang berminyak, pedas dan berkalori. Bukan tak boleh, tapi KURANGKAN. Makanan berminyak boleh menyebabkan jerawat dan kulit berminyak. Kurangkan makan makanan yang terlalu pedas dan tinggi kalori juga.

7. Minum air kosong secukupnya dalam sehari

Pengambilan air kosong sekurang-kurangnnya 8 gelas sehari membantu untuk menghidratkan kulit wajah dan menyingkirkan bahan toksik dalam badan. Bahan toksik boleh menyebabkan jerawat pada muka jadi banyakkan pengambilan air kosong.




8. Banyakkan pengambilan buah-buahan dan sayur-sayuran

Buah-buahan dan sayur-sayuran sememangnya kaya dengan nutrisi dan zat yang diperlukan oleh tubuh badan. Nutrisi dan zat-zat tersebut mempunyai vitamin yang membantu mencantikkan kulit dan menyihatkan kulit seperti lemon, limau nipis, tomato dan sebagainya.

9. Kurangkan penggunaan alat solek

Foundation atau bedak yang digunakan pada muka boleh menyebabkan pori-pori anda tersumbat dan menimbulkan jerawat. Seelok-eloknya gunakan make up yang tidak terlalu tebal dan nipis.

10. Asingkan kain tuala pengelap muka

Jangan lap muka yang basah menggunakan tuala yang sama digunakan untuk mengelap badan. Sediakan kain tuala yang kecil khas untuk mengelap muka yang basah.

11. Kurangkan berjemur di bawah terik matahari

Sinaran matahari yang terkena pada kulit boleh merangsang kulit mengeluarkan lebih banyak sebum yang boleh mengakibatkan jerawat.





Dah faham kan tips2 nya ? Jadi, amalkan lah untuk dapatkan kulit yang cantik dan bersih. 

                               



YOUTH Skincare. Produk Terbaru Di Pasaran.

YOUTH Skincare 
Produk Shaklee TerBaru menggantikan Nutriwhite
===================================



Kenapa perlu pilih YOUTH sebagai skincare?

📌 Ia 100% menggunakan tumbuh-tumbuhan, tidak diuji ke atas haiwan dan bebas gluten!

 Dan yang membuat kan nya lebih menarik dan lebih patut di miliki oleh semua orang adalah produk ini mengandungi polifenol yang bantu membaikpulih kulit muka hingga ke peringkat sel.

 7 Kelebihan Dan Keistimewaan Youth Shaklee Berbanding Produk Lain Di Pasaran

1. Dihasilkan selepas 8 tahun kajian dan mempunyai 8 ‘patent pending’.

2. Terbukti melalui kajian klinikal bebas daripada 2500 jenis bahan kimia berbahaya.

3. Sesuai untuk semua lapisan usia dan semua jenis kulit.

4. Keputusan ujian klinikal menunjukkan 100% wanita yang menggunakannya memiliki kulit yang lebih muda.

5. Produk ‘Vegan’ – tidak mengandungi bahan berasaskan haiwan.

6. Bebas kekejaman ke atas haiwan. Ia tidak menjadikan haiwan sebagai bahan ujian.

7. Bebas Gluten




YOUTH Skincare Shaklee terbaru ini terdiri daripada 6 jenis produk yang sangat amazing, iaitu:

YOUTH® Activating Serum

YOUTH Serum ni mempunyai 10 kali ganda bahan aktif yang membantu pemulihan secara kritikal. Dengan campuran vitamin, polifenol, produk ini dapat:
  👍membantu penghasilan kolagen dan membaikpulih hingga pada tahap sellular.
  👍mengembalikan aura seri muka yang superb dan keremajaan kulit.


YOUTH® Perfecting Skin Toner

Dengan YOUTH Toner, kulit anda akan kelihatan lebih licin, lebih lembap dan juga terpelihara dari dari sel-sel yang telah mati (yang menjadikan kulit kusam) dan bebas dari segala pencemaran persekitaran (toksin-toksin). Ia membantu menjadikan kulit kita lebih berseri-seri!


YOUTH® Age Defense Mineral Moisturizer SPF 50

Melindungi kulit kita dari sinaran matahari. Sumber bahan semulajadi dari hidupan laut biopolimer yang terdapat di dalam moisturizer ini membantu melindungi kita daripada pencemaran. Kesan dari vitamin yang terkandung di dalam produk ini dapat membantu melembapkan kulit wajah kita dan meningkatkan penampilan tona warna kulit yang lebih sekata.


YOUTH® Luminous Gel Oil Cleanser

Produk 3 dalam 1 ini mengandungi :
  👍pH yang seimbang
  👍Bebas sabun
  👍Gabungan daripada vitamin dan polifenol serta alga mengilatkan & menjernihkan kulit


YOUTH® Advanced Renewal Night Cream

Krim malam ini dapat menyokong proses pembaharuan sel kulit muka kita sewaktu kita sedang tidur. Dengan campuran bahan botani yang sangat best, ia membantu penghasilan kolagen dan elastin yang membuatkan kulit kita kelihatan lebih muda, lebih lembut & halus, dan glowing!


YOUTH® Radiance C + E

Formula gabungan vitamin C tulen dan vitamin E ini membantu mencerahkan kulit dan ia telah terbukti dapat mengurangkan kesan garisan-garisan dan kedutan. Ia juga membantu mengurangkan pigmentasi, melicinkan tekstur kulit dan memperbaiki tona kulit secara keseluruhan.




YOUTH berfungsi👇
.
💐 Merawat & Membaiki
👉 Merawat & membaiki kulit dengan tanda-tanda penuaan , bintik-bintik penuaan, kedutan, liang roma besar & kulit kusam.
👉 Untuk kulit lebih cerah & berseri.
👉 Kulit yang lebih muda, lebih anjal dan lebih jelas.




💐 Meremajakan & Mengekalkan
👉 Mengutamakan kulit untuk kelihatan lebih muda.
👉 Mencegah tanda-tanda penuaan.
👉 Perlindungan daripada kerosakkan matahari.



Jadi, ini lah peluang keemasan untuk medapatkan kulit yang cantik dan sihat. Kak yan pun dah terliur nak dapatkan YOUTH ni. Maklumlahhh... dah 3 series nih kan. Kena lah jaga elok2.



Ingin dapatkan YOUTH ....?







"Ingin pendapatan 4-5-6 angka sebulan dengan hanya 
Hubungi saya juga. 
Hanya dengan online, anda mampu meraih pendapatan lumayan setiap bulan. 
Wakil pengedar seluruh Malaysia masih diperlukan"







* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


Langkah Awal Untuk Elakkan Serangan Jantung

Bacaan kolestrol dah makin elok tetapi kenapa kebelakangan ni kerap sakit dada? Cepat berdebar dan mudah rasa penat.






Sepatutnya makin sihat bila kolestrol makin stabil. Ubat kolestrol yang ada dimakan ikut aturan. Apa lagi yang tidak kena?

.
.
.

Pernahkah anda alami situasi begini? Duduk berehat tetapi tiba-tiba berpeluh dan rasa berdebar? Dada juga rasa berdenyut dan sakit?

AWAS!! Anda mungkin berisiko untuk mendapat SERANGAN JANTUNG.

Pengambilan ubat statin untuk mengawal kolestrol akan mengurangkan CoQ10 dalam jantung anda!

CoQ10 adalah antioksidan penting yang menguatkan otot jantung dan membantu peredaran darah yang stabil dan lancar. Ia juga membantu mengurangkan serangan angina.

Apa yang perlu anda lakukan???

Dapatkan Coq-Trol Plus!







Dapatkan Phytocol ST!



Dapatkan Omega Guard!



Gabungan ketiga-tiga suplemen ini mampu menguatkan otot jantung anda, menambah bilangan CoQ10 dalam sel serta mengawal dan menyerap kolestrol jahat LDL.

Jangan tunggu lagi!

Serangan jantung adalah PEMBUNUH NOMBOR 1 rakyat Malaysa!

Serangan jantung adalah PEMBUNUH NOMBOR 1 rakyat Malaysa!

Serangan jantung adalah PEMBUNUH NOMBOR 1 rakyat Malaysa!



Ingin dapatkan vitamin terbaik ini....?





"Ingin pendapatan 4-5-6 angka sebulan dengan hanya 
Hubungi saya juga. 
Hanya dengan online, anda mampu meraih pendapatan lumayan setiap bulan. 
Wakil pengedar seluruh Malaysia masih diperlukan"







* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit






Vitamin Untuk Jantung Yang Sihat

Apa itu Coenzyme Q10; CoQ10 Shaklee ?

CoQ10 adalah compound dalam badan kita yang disimpan dalam mitochondria sel badan kita.Mitochondria ni tugasnya macam bateri dalam sel.Ia bekalkan tenaga sel.Mitochondria ni juga lah yang melindungi sel badan kita dari oxidative damage dan juga dari bakteria dan virus punca penyakit.




Semakin kita berusia , semakin kurang CoQ10 terhasil.Sebab itu la orang berumur / orang tua kurang dah compound ni.

10 manfaat utama Coenzyme Q10 ( CoQ10 )

🍃Meningkatkan Kesihatan Jantung Keseluruhan

Enzim ini membantu dalam pengekalan keadaan oksidatif normal kolesterol LDL. Bersama-sama dalam meningkatkan peredaran darah yang lebih baik untuk jantung, enzim ini juga membantu otot jantung bekerja secara optimum. Enzim ini juga bermanfaat dalam melindungi dinding arteri daripada pelbagai keadaan yg dianggap bahaya, termasuk deposit lemak.




Banyak bukti menunjukkan mereka yang mempunyai kegagalan jantung mengalami kekurangan CoQ10 dan kepekatan plasma CoQ10 dalam darah adalah penentu jangka hayat akibat kegagalan jantung. Pengoksidaan LDL dipercayai adalah penyebab utama serangan jantung dan strok dan ubiquinol (satu bentuk Koenzim Q10, CoQ10 ) dalam LDL manusia memberikan perlindungan terhadap proses pengoksidaan , melindungi jantung yang sihat.

🍃 Mencegah Migrain

Pada tahun 2002, satu kajian mendapati 61% daripada pesakit yang mengambil Koenzim Q10(CoQ10) sebagai pencegahan migrain dilaporkan mengalami pengurangan diserang migrain sebanyak 50% dalam tempoh tiga bulan kajian . Hanya 15mg dos sehari adalah mencukupi untuk memastikan pengurangan yang ketara dalam migrain dan sakit kepala.


🍃 Elakkan Penyakit Gusi

Q-10 adalah makanan tambahan yang baik untuk penyakit gusi. Anda boleh mengambil mereka secara lisan dalam bentuk makanan tambahan.


🍃 Meningkatkan Tenaga*

Kajian telah menunjukkan banyak kelebihan dan kebaikan CoQ10 kepada mereka yang mengalami sindrom keletihan kronik. Ini kerana keletihan yang kronik merupakan gejala kegagalan mitokondria , CoQ10 membekalkan tenaga yang diperlukan untuk mitokondria dan tubuh anda.





🍃 Membantu Penurunan Berat Badan

Sebagai antioksidan, Q10 boleh membebaskan badan manusia daripada toksin berbahaya, dengan itu memastikan kadar metabolik yang lebih baik. Semakin tinggi kadar metabolisme, lebih cepat penurunan berat badan akan berlaku. Sifat antioksidan enzim ini membantu dalam meningkatkan kadar pembakaran lemak semasa senaman, dengan itu menggalakkan penurunan berat badan.


🍃 Merendahkan Tekanan Darah

Ujian klinikal pada tahun 2007 mendapati bahawa kebaikan dan kelebihan CoQ10 adalah setara seperti ubat-ubatan tradisional dalam merawat tekanan darah. Ia merendahkan tekanan darah tanpa kesan sampingan yang merosakkan seperti ubatan moden yang lain.


🍃 Membantu Dalam menguatkan rambut
Koenzim adalah antioksidan yg melawan kerosakan radikal bebas dan menguatkan rambut anda. Selain mencuci banyak kotoran dari kulit kepala anda, ia juga mengurangkan keguguran rambut. Oleh itu, ia membanturambut anda kelihatan lebih tebal. 


🍃 Mengurangkan keradangan

Kajian pertama mengenainya dilaporkan pada tahun 2004 dan disiarkan dalam majalah Lancet ,di mana satu kajian menunjukkan bahawa apabila digabungkan dengan vitamin E semulajadi , Koenzim Q10 atau CoQ10 boleh mengurangkan keradangan dan tekanan oksidatif – dua elemen penting dalam perkembangan dan pembangunan penyakit vaskular.


🍃 Membantu Dalam Rawatan Penyakit Genetik Dan Diwarisi

Para penyelidik telah mengkaji kesan Q-10 pada beberapa gangguan yang diwarisi di mana terdapat mitokondria yg gagal berfungsi. Q-10 memulihkan semula mitokondria yg tidak berfungsi dan mengalirkan tenaga seperti sedia kala. Enzim ini juga membantu dalam meningkatkan stamina untuk digunakan oleh mereka yg bina badan.


🍃 Untuk Sihat, Kulit muda

Kajian menunjukkan bahawa Koenzim Q10 memberi manfaat kepada kulit anda. Sifat antioksidan enzim ini membantu dalam membaiki kerosakan radikal bebas dan mengurangkan garis-garis halus, kedutan, dan tanda-tanda penuaan. Oleh itu, enzim ini boleh digunakan untuk memiliki kulit yang lebih anjal, lebih muda dan bebas dari kesan sinaran UV.




Sekarang dah tahu kelebihan dan manfaat coq10 kan. inilah masanya untuk tambahan sebagai vitamin tambahan harian dalam diet anda. Ianya boleh dikatakan memelihara fungsi badan tidak kira kesihatan ataupun kecantikan dari hujung rambut ke hujung kaki.


Ingin dapatkan vitamin terbaik ini....?






"Ingin pendapatan 4-5-6 angka sebulan dengan hanya 
Hubungi saya juga. 
Hanya dengan online, anda mampu meraih pendapatan lumayan setiap bulan. 
Wakil pengedar seluruh Malaysia masih diperlukan"







* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit







Nak Kuruskan Badan Secara Sihat ?

Salah satu "KILLER SET" dalam rangkaian produk SHAKLEE. SANGAT PENTING UNTUK MENGETAHUI SET MANA YANG PERLU DIAMBIL KERANA SETIAP ORANG BERBEZA TAHAP KESIHATAN DAN KEGEMUKAN.


Kat sini kak yan kongsikan produk hebat untuk anda yang nak kurus..


SET KURUS SHAKLEE
LECITHIN dan ALFALFA merupakan 2 produk wajib/asas dan paling murah untuk kuruskan badan....dah ramai yang berjaya turun (ade yang sampai 20 kg!!!) dengan hanya mengambil dua produk ni.

Lecithin(Bakar)

-Lecithin berfungsi untuk memecahkan lemak-lemak.Lecitin dinamakan "pengemulsi semulajadi" kerana ia mempunyai kesan melekat kat lemak, dalam perkataan ringkasnya,ia menyebabkan lemak tu terapung kat dalam darah dan seterusnya mencegah lemak dari melekat kat dinding membrane.Lecithin tak boleh dihasilkan oleh badan tetapi ianya sangat diperlukan oleh badan.



Alfalfa(buang)

-Bertindak sebagai detox semulajadi yang melawaskan sistem penghadaman dengan lembut. Menarik lemak yang teremulsi dari tindakan lecithin ke saluran najis. Proses membersihkan segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar.




Menarik kan? Tak semua produk untuk kurus mampu memenuhi kehendak pelanggan. Tetapi dengan Shaklee, dah ada yang terbukti keberkesanannya. Lebih-lebih lagi ianya produk semulajadi dan sudah tentu tiada bahan kimia yang boleh membawa kepada kemudaratan tubuh kita.





"Ingin pendapatan 4-5-6 angka sebulan dengan hanya 
Hubungi saya juga. 
Hanya dengan online, anda mampu meraih pendapatan lumayan setiap bulan. 
Wakil pengedar seluruh Malaysia masih diperlukan"







* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Soya Terbaik Buat Peminat Soya

Azam 2018, anda nak  lebih sihat fizikal dan mental? Nak sihat secara sihat? Atau anda memang penggemar minuman sihat aka shake?? Meh kita try protein soya dari Shaklee ni...nama dia ESP..




Apa itu ESP 🗣🗣ENERGIZING SOY PROTEIN

😎sejenis minuman kacang soya yang rendah lemak yang tersangatlah BERKHASIAT

Antara kelebihan ESP

🏅Rasa kenyang berpanjangan untuk yang ingin mengurangkan berat badan
🏅Membekalkan tenaga 
🏅Membantu pembentukan sel-sel baru
🏅Menjadikan kulit lebih berseri dan lebih anjal
🏅Membantu menghilangkan parut jerawat  dan  menjadikan kulit muka gebu
🏅Meningkatkan kualiti memori 




Apa beza ESP dgn serbuk soya lain??

👉🏅Dihasilkan daripada soya non-GMO (selamat dari toksin)
👉🏅Rendah lemak tanpa kolestrol
👉🏅Protein yang lengkap (mengandungi 9 asid amino)
👉🏅 Diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral





ESP berperisa soya dan natural Vanilla. Anda boleh minum ESP sahaja atau blh jadikan shake dan di campur dgn susu segar. Satu tong boleh bertahan untuk 2 bulan. 

Ingin dapatkan soya terbaik ini...?






"Ingin pendapatan 4-5-6 angka sebulan dengan hanya 
Hubungi saya juga. 
Hanya dengan online, anda mampu meraih pendapatan lumayan setiap bulan. 
Wakil pengedar seluruh Malaysia masih diperlukan"







* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit